Měníme se pro Vás, na trhu jsme již 15 let

Kontaktujte nás: +420 777 742 590 Pondělí - pátek od 9.00 do 17.00

Zákaznická podpora

Podá vám veškeré informace jinde neuvedené, stará se o komunikaci se zákazníky, informuje o již existujících objednávkách, skladovosti a dostupnosti zboží. Naši zaměstnanci vám ochotně podají veškeré potřebné informace například i o vlastnostech zboží či jeho funkčnosti.

 
Oddělení péče o zákazníky  
- dotazy ohledně již existujících objednávek
- technické dotazy
- dotazy na dostupnost zboží
- informace o náhradách
- změny v objednávkách
- další informace jinde neuvedené
- obecné dotazy zákazníků
 
prodej@itage.cz
+420 777 742 590

Přijímáme objednávky pouze prostřednictvím internetového obchodu.

Pro urychlení komunikace si připravte katalogové číslo zboží, případně číslo objednávky/faktury.

Maily přijaté po 16.00 jsou odbavovány až následující den.

 

Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů dle § 14 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele

Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy itage@itage.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

 

V případě, že dojde mezi prodávajícím a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, má spotřebitel v souladu s § 20d a násl. zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu, tj. může podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce:

Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz


Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/